پروژه دانشجویی, مهندسی

انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه, انجام پروژه نرم افزاری, انجام پروژه تبرید و سردخانه و تهویه مطبوع

پروژه دانشجویی, مهندسی

انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه, انجام پروژه نرم افزاری, انجام پروژه تبرید و سردخانه و تهویه مطبوع

پروژه دانشجویی, مهندسی

انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه
انجام پروژه های دانشگاهی(مکانیک عمران برق )
پروژه های و نقشه کشی باانواع نرم افزار های مهندسی اعم از Fluent, CATIA-SolidWork-Auto ,MATLAB ANSYS,AUTO CAD
طراحی و ترسیم تاسیسات ساختمان
فروش پایان نامه های دانشگاهی
انجام پروپزال , پایان نامه, ترجمه, پروژه تبرید و سردخانه, پروژه تهویه مطبوع ساختمان
ایمیل :Reza_yousefi067@yahoo.com
یوسفی 09388848454

آخرین نظرات
نویسندگان

۳۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

(راه اندازی و تهیه دستورالعمل کاربردی نرم افزار ABAQUS/CAE ) 

جزوه به صورت پی دی اف در 211 صفحه به حجم نهایی 2.1 مگابایت

دریافت
حجم: 1.77 مگابایت

دریافت
حجم: 762 کیلوبایت

  • رضا یوسفی

دریافت
حجم: 1.16 مگابایت

  • رضا یوسفی

دانلود جزوء آموزش پایپینگ 

دریافت
حجم: 2.67 مگابایت

  • رضا یوسفی

نرم افزار Pro/Engineer از جمله نرم افزارهای پیشرفته در زمینه CAD\CAM میباشد که برای طراحی ، محاسبه و تولید قطعات صنعتی بکار گرفته میشود.این نرم افزار که از جمله نرم افزارهای Grade-A در طراحی و تولید میباشد دارای قابلیتهای مدلسازی (Solid & Surface )بسیار قوی است و همچنین قابلیت ماشینکاری با انواع دستگاههایCNC را دارد. از مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد : یکی از عمده ترین تفاوتهای این نرم افزار با نرم افزارهای مشابه در این میباشد که مدل سازی در Pro/E 

  • رضا یوسفی
Top Solid بخشی از یک نرم افزارکاملا مجتمع و رابطه ای است که دربرگیرنده سینماتیک، سینتک، FEA ، تزریق پلاستیک ، طراحی ورق فلزی و ساخت ، ماشینکاری و بازرسی است . این نرم افزار را می توان هم به صورت پارامتریک رابطه ای2D/3D یا در صورت نیاز حالت طراحی آزاد بکار برد.
در Top Solidمی توان مدلسازی را در حالت کاملا رابطه ای یا غیر رابطه ای همانند سیستم های کلاسیک CAD انجام داد. علاوه بر اینکه می توان به عقب تر بازگشت و وضعیت را بین این دو حالت تغییر داد. Top Solid یک مدلساز مجتمع سطحی/حجمی هیبریدی ، با قابلیت مدلسازی سطوح آزاد (فاقد رابطه ریاضی) است که امکان مدلسازی سطوح آزاد و تبدیل آن به حجم را دارد. اجتماع مدلسازی سطحی و حجمی در این نرم افزار امکان تبدیل این دو نوع را به یکدیگر به آسانی ایجاد کرده است.
  • رضا یوسفی
"ABAQUS نرم افزاری برای تحلیل های المان محدود می‌باشد. این نرم افزار بطور گسترده ای در صنعت اتومبیل سازی، هوافضا و صنایع ساخت کالاهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این بسته نرم‌افزاری به خاطر قابلیت گسترده در مدل سازی مواد مختلف و نیز توانائی سفارشی کردن(Customize) آن بوسیله برنامه نویسی، در محیطهای تحقیقاتی آکادمیک بسیار محبوبیت دارد. در ابتدا ABAQUS برای بررسی رفتارهای فیزیکی غیرخطی طراحی شده است. در نتیجه این این بسته ی نرم افزاری دارای گستره ی وسیعی از مدل های مواد می باشد." 
مطلب بالا گزیده ای بود از توضیحات مربوط به این نرم افزار در دایر? المعارف Wikipedia. این بسته نرم‌افزاری دارای شهرت منحصر به فردی در زمینه تکنولوژی ، کیفیت و قابلیت اطمینان می‌باشد. این نرم‌افزار دارای قابلیت پیاده سازی بر روی کامپیوترهای می ‌باشد.

  • رضا یوسفی

catia :امکان نمایش قطعه با سایه وجود دارد اما سریعا در دسترس نیست.

solidworks :امکان نمایش قطعه با سایه سریع است





catia : قابلیت تغییر نام اعضای نمودار درختی دشوار


solidworks : قابلیت تغییر نام اعضای نمودار درختی بسیار سریع و آسان






catia : انالیز اسکچ قوی


solidworks : آنالیز اسکچ ساده

  • رضا یوسفی

۱- Looking glass( نرم افزار نور هندسی)

 

یکی از نرم افزارها یی که با آن تمام آزمایشهای مربوط به بخش نور را می توان انجام داد Looking glass است .
این نرم افزار برای آزمایشهای آینه ها وعدسی ها مناسب است .با این نرم افزار می توان تمامی حالت های پرتوهای نوری را درست کرد وانواع تصویر ها را تشکیل داد .

ویِژگی این نرم افزار آسان بودن کار با آن است .

 این نسخه آزمایشی است وفقط برای یک ماه بر روی کامپیوتر شما کار می کند و برای رفع این مشکل باید بعد از نصب برنامه با گذشت هر روز ساعت سیستم را یک روز به عقب ببرید دقت کنید بیشتر از یک روز عقب نبرید چون اثر منفی داره .

دانلود (حجم : 807 KB ) 


۲- interactive physics 2004

[تصویر:  screenshots.gif]
  • رضا یوسفی
کتیا نرم افزار کتیا نرم افزاری قوی برای طراحی به کمک کامپیوتر ( CAD )، مهندسی ( تحلیل ) به کمک کامپیوتر ( CAE ) و ساخت به کمک کامپیوتر ( CAM ) از سیستمهای مطرح روز دنیا در صنایع هوافضا ( هواپیما سازی )، دریائی، عمران (ساختمانی)، خودرو سازی، طراحی سازه، ادوارات صنعتی، کارخانجات لوازم خانگی و ... که از این نرم افزار در پرسه های طراحی صنعتی خود استفاده می کنند. از نتایج استفاده این نرم افزار میتوان کاهش زمان طراحی، کاهش خطا در طراحی، بهینه کردن طرح کاهش زمان تولید، افزایش کیفیت محصول و افزایش سود دهی را نام برد. در ایران این نرم افزار ابتدا توسط شرکتهای خودروسازی ایران خودرو 
(IRAN Khodro) 
  • رضا یوسفی

ر این ساعت برای مهندسی مکانیک عزیز کتاب آموزشی نرم افزار Mastercam نسخه ۹ در فالی فایل pdf و به زبان اصلی تدارک دیده ایم . با امید اینکه این آموزش مورد استفاده مهندسین عزیز قرار گیرد .

دانلود فایل
حجم: 8.18 مگابایت

  • رضا یوسفی