پروژه دانشجویی, مهندسی

انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه, انجام پروژه نرم افزاری, انجام پروژه تبرید و سردخانه و تهویه مطبوع

پروژه دانشجویی, مهندسی

انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه, انجام پروژه نرم افزاری, انجام پروژه تبرید و سردخانه و تهویه مطبوع

پروژه دانشجویی, مهندسی

انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه
انجام پروژه های دانشگاهی(مکانیک عمران برق )
پروژه های و نقشه کشی باانواع نرم افزار های مهندسی اعم از Fluent, CATIA-SolidWork-Auto ,MATLAB ANSYS,AUTO CAD
طراحی و ترسیم تاسیسات ساختمان
فروش پایان نامه های دانشگاهی
انجام پروپزال , پایان نامه, ترجمه, پروژه تبرید و سردخانه, پروژه تهویه مطبوع ساختمان
ایمیل :Reza_yousefi067@yahoo.com
یوسفی 09388848454

آخرین نظرات
نویسندگان

اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

فهرست

فصل اول : انواع سیستمهای تعلیق و محرک

1.1 : اکسل های عقب و جلو

1.2 : سیستم تعلیق مستقل.

1.2. : نیازمندی های سیستم تعلیق

1.2.2: سیستم تعلیق طبق دار دوبل

1.2.3: سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر

1.2.4: سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب

1.2.5: سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب

1.3 : اکسل یکپارچه

1.4 : طراحی استاندارد موتور جلو 

1.4.1: مزایا و معایب طراحی استاندارد

1.4.2: اکسل غیر محرک جلو.

1.4. : اکسل متحرک عقب

1.5: موتور عقب و مرکزی 

1.6:  محرک جلو..

1.6.1: انواع طراحی

1.6.2: مزایا ومعایب محرک جلو 

1.6.3: اکسل جلو محرک.

1.6.4: اکسل عقب محرک

1.7  : چهار چرخ محرک

1.7.1: مزایا ومعایب چهار چرخ محرک

1.7.2: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری

1.7.3: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین

1.7.4 : چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک

1.7.5: چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد

 

فصل دوم

سینماتیک والاستو سینماتیک اکسل

2.1  : اهداف تنظیمات اکسل

2.2  : فاصله بین محورعقب وجلو(wheel base)

2.3  : فاصله بین دوچرخ یک محور (پهنای tread )

2.4  : مرکز غلتش ومحور غلتش

2.4.1: تعاریف

2.4.2: محور غلتش بدنه

2.4.3: مرکز غلتش بدنه در سیستم های تعلیق مستقل

2.4.4: مرکز غلتش بدنه در اکسل های لنگی مرکب

2.4.5: مرکز غلتش بدنه دراکسل های یکپارچه

2.5  : کمبر

2.5.1: مقادیر وداده های کمبر.

2.5.2: تغییرات سینماتیکی کمبر

2.5.3: محاسبه تغییرات کمبر توسط طراحی

2.5.4: کمبر غلتشی هنگام دور زدن

2.5.5: کمبر الاستیکی

2.6   : زاویه سر کجی ( toe-in ) وخود فرمانی

2.6.1: زاویه سرکجی وزاویه حرکت عرضی،داده ها وتلرانس ها

2.6.2: تغییرات سینماتیکی سرکجی ( toe-in )

2.6.3: تغییرات toe-in  توسط فرمان دهی غلتشی

2.6.4 : تغییرات toe-in توسط نیروهای جانبی

2.6.5: تغییرات toe-in  توسط نیروهای طولی

2.7   : نسبت فرمان پذیری وزاویه فرمان پذیری

2.7.1: زاویه فرمان پذیری.

2.7.2: track ودایره های گردش

2.7.3: نسب سینماتیکی فرمان

2.7.4: نسب دینامیکی فرمان

2.8 : راست کننده فرمان

2.9: انحراف وآفست کینگ پین روی زمین

2.9.1: رابطه بین انحراف وآفست کینگ پین روی زمین (شعاع دوران)

2.9.2: اهرم نیروی ترمزی

2.9.3: اهرم نیروی طولی

2.9.4: تغییرات درآفست کینگ پین

2.10 : کستر

2.10.1: زاویه وکشش کستر

2.10.2: کستر وحرکت مستقیم

2.10.3: گشتاورهای راست کننده هنگام دور زدن

2.10.4: انحراف کینگ پین، تغییرات کمبر و کستر در ورودی فرمان

2.10.5: تغییرات کستر در مسیر حرکت چرخ جلو.

2.10.6: مسیر حرکت چرخ وابسته به چرخش شغال دست فرمان عقب

2.10.7: تجزیه نیروی عمودی چرخ روی کستر

2.10.8: تنظیمات و تلرانس ها

2.10.9: اندازه گیری کستر، انحراف کینگ پین ، کمبر وتغییرات toe-

2.11   : مکانیزم ضد شیرجه وضد سقوط

2.11.1: توصیف مفهوم

2.11.2: قطب  pitch جلوی خودرو

2.11.3: قطب pitch عقب خودرو.

 

این فایل به صورت فرمت Word  و در 324 صفحه می باشد.

قیمت30000تومان

 

                             

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی